Tuesday 12 March 2013

kerinduan~~~~~

assalamualaikum....
aku rindu sgt kt mak,abh,abg,akif,ijam,adik ngn taufik..... huahuahuahuahua  nk blik rumah.... cmnih rupanya perasaan dya bila dok jauh dr family.... takpa nih semua dugaan ja nih... so linda bersemangat skit..... cm dak nih huh aku bleh buat BERUSAHA LINDA!!!!! haiyaaaaa...
hehehhehe terlebih plak kat situ maafkan saya ihiks ihiks ihiks
so dh lwat dh nih mata pun dah tak leh nak bukak dah... ok lah aku chou lu nk pi tidoq hehehehhe good night have a sweets dream

taufik yg aku syg skali hehehe

akif , adik yg pling mnis hehehe sbb dya da thi lalat kt pipi dya
  so nmpk muka dya mnis

ni amalina , adk aku yg pling cun skali dlm family
sbb muka dya cm amoi compare ngn aku nih yg takdak lngsung cm amoi  =,=

blakg tuh mrzuki, adik aku yg sulung...
tu wktu dya sek rendah skrg nih dya mikn nsem dah hehehe



nih mak aku, best mum that i ever had in my life <3

my best dad ever in my life... ngn ijam adk aku yg agresif... huh >,<



Post a Comment

No comments:

Post a Comment