Saturday 2 March 2013

bling bling bling

assalamualaikum .....
apa habaq suma? hrp hari korg suma bling bling bling hari nih ..... hehehehe cam aku .... bling bling bling je mood aku hari nih hahahahaha.... alhamdulillah suma berjalan lancar smalam ... yg pling best smalam aku nek train sorg2... hehehehe bkn pa aku ni kn x pnh travel sorg2 so dya jd cm perak buihhh sikit la... hehehhehe... apa-apa pun aku mmg seronok gila smalam .... dlm shari bleh g byk tmpt fuhhhh pnat gak la.... tp x kisah sbb aku bhagia da ngn dya.... hehehhehhee... smalam aku lunch kt suria klcc mkn korean cuisine food... sedp gile kimchi ramen dya.... dah la bnyk.... mmg x hbis la... tp disebbkn mlas nk dgq dya berleter aku pun hbiskn lah ramen tu ... mmg aku rsa perut aku cm nk pch sbb bnyk sgt ramen dya... mmg kena ngn hrga dya ... berpatutan... hehehehe ye la aku nie kn student lagi so aku berkira sikit la dlm bab-bab duit nih..... lpas tuh g jln-jln dlm suria klcc tuh.... mcm bnda da.. yg pling aku suka tgok kdai buku kinokuya ye la aku ni kn dri kmpung so jd cm x nh tgok kdi buku yg bsaq cm tuh.... dh mcm lbrary dh au tgok siap da kafe lg .... mcm buku da.. rmbg mata aku tgok... tp tuh la disebbkn ekonomi aku meleset trpksa lah aku than ja nafsu aku nk bli buku ... huhuhuhu tp aku tgok dya tuh cm x suka da kt kdai buku .. sbb aku tgh sronoq-sronoq jln lm kdai buku dya dh lri kluaq ... alih-alih aku sorg ja da kt dlm kdai tuh... haihhhhh sbaq ja lah... aku baru nk pauu duit dya.. hehhehhee... tp kdai buku tuh mmg best la aku cakap..... aku bru nk photoshoot kt dlm kedai tuh tp ramai sgt org kan so aku pun blah cmtu ja.... so lpas tuh aku g lepak ngn dya n spupu dya kt tasik dpn suria klcc... dya ckp mlm bru cntik pmandangn dya sbb da lmpu kt pncutan air tuh.. aku teringin sgt nk tgok tp x pa la da rezeki aku tgok .... aku g main bowling kt time square ... hehhehe mlu gak dgn org sblh2 aku nin mana x nya slalu msuk longkang bila aku lempar bola besi tuh... hahhahha dh lma aku x main smpai nk pgng bola besi tuh pun aku tak reti ..... tp aku d abg jtuh pin tu hehhehehe wlaupun bnyk bola msuk longkang... tp mmg best la... dh lma x main bowling ...... rndu gila ngn member-member kt penang.... huhuhuhu... thats why my mood so bling bling today and yesterday..... hehhehehe

Post a Comment

No comments:

Post a Comment